The dwarfs are back in town

Jag visste att det bara var en tidsfråga. Det är det väl alltid. Jag var inte tillräckligt stark att motstå KG's erbjudande om att dela på Battle of Skullpass boxen. Jag menar man får ju för tusan en jävla massa snygga modeller för endast 400:-, det är ju ingenting i GW världen. Nu återstår ju bara det eviga pusslandet om att bygga en vettig arme. Dock så begränsas jag en aning då jag tänker köpa Johannes dvärgar till ett bra pris. Visserligen blir det ju med 5th modeller, men det kan jag leva med. Jag vill inte spöa mitt bankkonto bara för att jag ska få "finare" figurer.

Sen är det väl dags att presentera
Veckans Webcomic - jag har faktiskt själv varit i samma situation, men istället för att stappa en gaffel i benet släppte jag en tallrik på högkant på foten. Fråga mig inte varför.

Kommentarer
Postat av: Krille

Hemskt nära min egen upplevelse, hobbykniv i benet =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback