Wizards and Mauraders

Gamereactor verkar vara på jakt efter en ny skribent som älskar MMO-spel. Allt som krävs är att du spelat minst 3st spel i deras lista och att du gör en "beta-test-recension" på 3000-4000 tecken. Låter inte allt för knepigt. Dock inget jag ska ge mig in på. Främsta anledningen är att jag inte spelar MMO-spel. Har istället hittat ett annat litet sido projekt att leka med. Det är fortfarande för Goodgame, men med webbpublicering. Kan ge lite extra pengar i fickan, men framförallt kanske man kan få hemsidan att flyta på lite bättre. Som det ser ut idag är sidan helt horibel. På förstasidan står det fortfarande om när Xbox 360 kom.

Igår fick jag föresten januaris nyhetsbrev från Warhammer Online. En aning sent kan man tycka. De avslöjade i alla fall den 4:e klassen för Chaos som blev en muterad Maurader. Vidare så fick man se lite in-game bilder både på Bright Wizard skins och Chaos Magus skins. Nu saknas bara de alviska raserna och deras klasser. Än så länge så ser spelet ut att bli hur grymt som helst. Och jag börjar faktiskt få lite ångest över vad man ska spela som. Än så länge finns det inte en enda klass som jag inte vill pröva på. Till och med Orcerna ser ju riktigt stora och coola ut.


Nästa vecka jobbar jag inte så mycket, förutom helgen då. Frågan är väl hur man spenderar tiden på bästa sätt? Har ju ett par Xbox spel som bör spelas ut, men jag är ärligt talat lite småless på tv-spel just nu. Vanligtvis brukar detta ointresse visa sig först under sommaren. Kanske är det dags att skaffa nästa del i George Martins serie eller börja skriva på fortsättningen i Trudvagn. Time will tell.


Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan alltid spela lite heroes of azeroth åxå :D

2007-02-04 @ 17:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback