Everything dies

... baby that's a fact, but maybe everything that dies someday comes back

Bruce, din röst är honung i mina öron (om det nu är en bra sak?). Du har något för alla mina humör. Du har kontroll. Vore jag bara en medelålders kvinna skulle du ligga risigt till!

Jag njuter, trivs och andas för ovanlighetens skull. Det är lite som tynger eller stör mig i dagsläget. Det är så mycket som börjat ljusna de senaste dagarna (eller är det Bruce som får mig att tro det?). Suttit och kampat i ett par dagar nu på en tradera auktion. Hittat följande fem spel för 1100:-, vilket känns som ett riktigt bra köp; 

Call of Duty 2
Far Cry - Predator
King Kong
Perfect Dark Zero
Oblivion

Egentligen bara det sistnämnade jag ville åt, men får man så där många spel för det priset kan man ju inte låta bli liksom. Gears of War sjunger på sista versen, jag är inte det minsta besviken på spelet. Och jag måste skryta lite och säga att jag blivit förjälvigt grym på spelet men tanke på den korta tid jag spelat.

Kommentarer
Postat av: Edvard

Hahah! Visst är vi alla lite kära i Brucean, han ääär ju så dreamy.

Warhammer Quest imorgon lördag dock, jag är grymt taggad.

2007-01-19 @ 20:05:56
Postat av: Krille

Nigga please... det var Call of Duty 2 ^^

2007-01-20 @ 12:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback