Full Frontals

Full Frontals

I samband med dagens release av Worms tänkte jag ta och presentera mitt lag (som är inspirerat av mina rollspelande vänner och min blogg) Full Frontals

Mad Madz
Weapons of choice - Dynamite/Mines/Bazooka
Den hårdaste masken i laget. Älskar att gå in nära på sin motståndare och lägga en fet bomb i bakfickan på dem. Han är alltid den första att gå in i stridens hetta och tvekar inte på att offra sig själv för att dra med sig ett par maskar i smällen.

Koggz
Weapons of choice - Dragon Punch/Kick
Om du olyckligtvis står för nära kanten är det stor risk att det är just Koggz som är masken som knuffar i dig. Han är en skoninglös lönnmördare och en mästare på att använda ninja-repen för att ta sig till de mest omöjliga platserna. Man är aldrig säker för Koggz attacker.

Kubbzor
Weapons of choice - Sheep/Banana Bomb/Air Strike/Homing Missile
Av någon outgrundlig anledning ses han alltid med en kaka i munnen. Trots sitt virriga uppträdande slår han till med de mest brutala och explosiva vapnena han kommer över. Gärna explosiva får eller bananer, men han kan även tänkas använda vapen som inte kräver så mycket precision så som Lufträder och målsökande missiler.

Ed
Weapons of choice - Shotgun/Uzi
Ed är för Full Frontals vad the End är för Cobras. Där krypskyttar behöver avancerade gevär med lasersikten använder Ed sig av ett simpelt hagelgevär. Med grym precision och strategisk list är han oftast den sista masken du kommer att kunna skada.

Kommentarer
Postat av: Ed

The End! Du hedrar mig!

Fuck yeah...

2007-03-07 @ 20:14:01
Postat av: Kubbe

Coolers :P vad händer i helgen förresten?

2007-03-07 @ 21:24:02
Postat av: Krille

Skönt. Var ett tag sen man lirade Worms. Ser att du har samma bakgrund som jag nu på min blogg o.O Återvände igår och böt, idag besöker jag dig och ser samma. Spooky shait. För övrigt, zomg is right om SotN.

Postat av: MADz

Hur visste du att jag gillar trotyl? ^^

2007-03-09 @ 13:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback