T.M.N.T

T.M.N.T

Idag släpptes Teenage Mutant Ninja Turtles Live-Arcade. Inget direkt märkvärdigt spel, det går knappt att jämföra med Turtles in Time som släpptes till SNES. Dock så bjuder detta spel på något nytt, nämligen att man kan vara 4 spelare samtidigt över nätet. Det höjer ju spelvärdet betydligt och det är rätt underhållande att springa om kring med nostalgiska amerikaner och skrika - Cowabunga! till varandra.

De senaste dagarna har jag spenderat med Gears of War. Har ännu inte klarat ut det på Insane, men ska göra det så snart jag får hit Kim så han kan hjälpa mig. Istället fördrivs tiden på olika multiplayer banor. Känns som att man kan de flesta i sömnen nu och alla slags taktiker och buggar. Tror det är ett tecken på att jag ska sluta spela innan jag blir less det på riktigt. Har ju trots allt en drös med spel som jag ännu inte plockat särskilt mycket achivemnts i. King Kong ser ju ut att bjuda på nästan 1000p gratis. De övriga spelen jag äger kräver nästan alltid att man är online och spelar mot andra för att få poängen.

Har fått schema fram till vecka 14 nu. Och jag är faktiskt ledig 3 helger i rad. Om nu inget oväntat dyker upp. Förhoppningsvis kan vi styra upp lite rollspel och jag kanske får tid att äntligen spela mot Edvard i WH. Fast jag måste till Johannes först så att jag får tag på lite modeller. Ärligt talat så ligger inte min warhammer-pepp på topp, men det kanske ändras när man får rulla lite tärningar och trash-talka sin motståndare. Det är ju ändå det allt handlar om.

Kommentarer
Postat av: Edvard

Du skall nog se att peppen kommer så fort du rullat din första scatterdice. Ska vi köra WH nu till helgen då? Mats är ändå i happisvejsi.

2007-03-14 @ 16:10:37
Postat av: Edvard

Btw så ska vi och se Ghost Rider på fredag - sugen på att hänka?

2007-03-14 @ 16:11:01
Postat av: Nick

Jag vill jätte gärna se Ghost Rider, men jag jobbar denna fredag mellan 16 - 22, annars hade jag hängt på.
Tja, om inget annat bus kan vi väl köra WH i helgen, vi är väl i DDS lokalen?

Postat av: Edvard

Det är givet, WH på lördag tycker jag. Jag ringer.

2007-03-14 @ 19:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback