Wanderful

Usch! Nu har jag jobbat natt 3 dagar i rad, nu behöver jag verkligen få vila ut ordentligen en dag. Det har dock gått väldigt bra att jobba natt. Tack vare Johan har man haft något kul att se fram emot varje kväll. I fredags såg vi Hot Fuzz som killarna bakom Shaun of the Dead har gjort. Fast istället för zombies handlade den här filmen om en storstadspolis som blir förflyttad ut till landet och har svårt att anpassa sig idylliska staden. En ruskigt rolig film helt enkelt.

I lördag så harvade vi oss igenom 11 avsnitt av Heroes. Och jag kan inte annat än att hålla medTim Buckly angående den serien - jag skulle lätt byta ut min själ mot att ett nytt avsnitt skulle komma varje dag i resten av mitt liv. Jag tror det är omöjligt för den här serien att spåra. I värsta fall börjar de använda tights och capés, men det kommer inte göra serien ett dugg sämre. Det enda som känns jobbigt är det bara finns 23 avsnitt än så länge. Vad ska jag göra när de är slut?

I natt så har tiden nog gått absolut snabbast. Johan hade tagit med sig sitt Wii och jag fick för första gången chansen att testa konsollen. Lekte lite i Cooking Mama och ett par andra pussel-spel innan jag och Johan bestämde oss för att sparka röv i - Mario Strikers Challange. Det var hysteriskt jävla roligt! Efter ett par snabba 1-on-1 omgångar beslöt vi oss för att samarbeta i en tunering. Den första tuneringen gick bus enkelt. Matcherna slutade oftast med 9-1 till oss, eller så mycket som 18-1 i en annan. Vi lyckades låsa upp en ny bana och få Bowser Jr som spelbar karaktär. Frågan är om man inte skulle ta och investera i ett Wii nu när man fått testa på hur roliga de egentligen är.....


Kommentarer
Postat av: Edvard

Vad fan jobbar du egentligen med, kan man undra när man läser sånt här. :D

2007-05-28 @ 18:34:39
Postat av: Kubbe

hur många avsnitt av heroes har du sett nu?

2007-05-29 @ 13:14:49
Postat av: Nick

Tyvärr så är man ju så pass penga-kåt att man jobbar sig i vanvett för de små siffrorna på kontot som på något magiskt sätt alltid tycks försvinna lika fort som de kom :P
jag ska se avsnitt nr 12 härnäst i Heroes


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback