Technomancers

Håller jag på att närma mig slutet på World of Warcraft eller är det bara början? Ikväll når jag nog level 65 med min Druid och väntar på att höra av raiding guildet jag försöker komma in i. Jag har länge sagt att så snart jag når 70 ska jag dra ner på spelandet för att kunna fokusera på annat. Men då återstår det ju att se om man kanske bli frälst än en gång med att raida och hela den delen som finns i slutet på den digitala regnbågen. Att raida 1-2 gånger i veckan är nog något jag klarar av samtidigt som jag kan lägga ner energi på min 360.

Har ju som sagt ännu inte skaffat Blue Dragon eller något annat spel för den delen. Med största sannolikhet kommer det nog dröja ännu längre innan det blir av. Ordentliga PRG-spel i stil med FF eller DQ serien kräver extrem mycket tid. Kommer nog istället köpa Stranglehold som nästa spel. Ett spel som kommer kräva betydligt mindre tid av mig. Sen är det bara att se till att vara beredd inför vintern. För då satan blir det att spela!

Idag kom föresten min Shadowrun 4th Edition bok i posten. Så nu blir det att läsa en massa i helgen när jag jobbar natt så att vi kan börja spela så snart som möjligt. Återkommer säkert med en lite uppdatering under kvällen.

Kommentarer
Postat av: Edvard

WOW, lol.

2007-09-05 @ 23:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback