I know where I've been

Känner mig väldigt tung i skallen och psykiskt utmattad. Situationen hemma gör ju inte saker och ting bättre. Men jag gör det mesta för att hålla tankarna på annat håll. Det kan ju vara en förklaring till varför jag har startat upp så många projekt på sista tiden. Skaffade en ny Xbox med Gutiar Hero 2&3, börjat spelleda Dark Hersy, startat upp en Eldar arme i 40K, börjat spela Blood Bowl över nätet, kommit med i Team Fortress 2 klanen Tysker Kommer! och sitter och letar ny lägenhet varje dag.

Jag hoppas verkligen att saker och ting börjar ljusna snart så att jag kan börja gå vidare. En ny lägenhet i stan skulle verkligen vara på sin på plats. Ska börja ringa runt på måndag och kolla med Rawi och BD-Bygg om de kanske har något till mig. En stor 1:a eller normal stor 2:a är vad jag behöver. Blir ju rätt så mycket möbler och skit jag ska ha med mig.

Nästa helg är jag ju äntligen ledig. Då kanske jag får tid både för mina gamla och nya kompisar. Skulle vara kul om jag både fick rollspela lite och kanske träffa Jonny, Josefin och Kim senare. Ser också fram emot den 26:e April, då väntar utgång i Luleå och jag har lovat Edvard att supa ikapp med honom, något som man aldrig kan veta hur det slutar för min del. Senaste utgången i Luleå slutade ju med extrema minnesluckor, men det var Mattias fel.

image221

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Hoppas att du hittar en lägenhet nära stan så att slipper gå så jävla långt för att kunna nöta GH :D

2008-04-06 @ 20:38:41
Postat av: Nick

Hoppas jag med :D

Postat av: Loppan

Klart vi kan hänga! Ska inte Jonny ha fest eller nåt?

2008-04-10 @ 15:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback