The Green Tide

Äntligen har 40K peppen återvänt till mig. Det blev på tok för mycket data- och Rockband för mig där ett tag, men nu är färgerna framplockade igen och figurer som varit beställda sedan flera veckor tillbaka har anlänt till sist. Fortfarande saknar jag väldigt stora delar av min arme, bland annat själva ryggmärgen - Wraightguards och Wraithlords. Men de får beställas vid ett annat tillfälle, just nu måste jag koncentrera mig på att få klart mina Dire Avengers för på onsdag ska du ut på fältet och bekämpa Space Orks.

Missade en fin auktion på tradera förra veckan. 5st Wraithguards gick för ca 320:- och jag var inte ens med och bjöd på dem. Fast nu har jag hittat en annan sak jag fått upp ögonen för, nämligen en
Imperial Sector, vars orginalpris är kring 700:-. Och jag vill verkligen har en fin Imperisk-stad på ett nytt fint spelbord som bör inskaffas snart.

Snart bär det av till ytterligare ett nattskift, men jag har i alla fall lite kvällslektyr i form av nya regel boken till 40K. Yay!



Ungefär så här kommer det se ut när Orkerna kör över mig till veckan. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback