Behold!

Ärligt talat så har jag inte så stor koll på spelåret 2008. Jag vet att förhoppningsvis dyker WAR upp till sommaren, men innan dess hoppas jag kunna avnjuta Rock Band och förhoppningsvis några andra titlar som jag inte orkar/kan nämna i skrivandets stund. Något som jag har lite bättre koll på är vilka filmer vi kan avnjuta under årets gång. Ett par riktigt feta titlar dyker upp tillsammans med någon kanske oväntad. Det jag ser frem emot är -

Cloverfield - 8 Feb
Mannen bakom Lost släpper lös en av sina kreationer i New York. Av trailern att dömma ser resultatet lyckat ut.


Jumper - 22 Feb
Bildsköna män teleporterar sig runt likt Nightcrawler. Sam L Jackson är även där som storskurk.

10'000 BC - 7 Mars
Vet inte mycket om den här mastodont filmen förutom att den bjuder på CGI onnani och grottmän. Win!

Iron Man - 30 April
Robert Downey Jr som Tony Stark's Iron Man ser ut att kunna bli den bästa super-hero filmen någonsin.


Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull - 22 Maj
Med en sådan titel kan filmen knappast misslyckas. En åldrad Ford kommer bjuda på stordåd.


The Incredible Hulk - 13 Juni
Edward Norton ska göra det som Eric Bana inte klarade av, ge oss en Hulken som är värdig. Jag hoppas!

The Dark Knight - 25 Juli
Jokern som en smutisg och våldsminkad skurk i ett ännu mörkare Gotham.

Wall-E - Aug?
Pixar ger oss en liten söt och ensam robot på en enorm planet.

Hellboy II - 12 Sep
Demonjakten fortsätter helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback