Black is back

Soul Calibur IV kommer till både 360 och PS3 med varsin extra karaktär likt de vi sett i tidigare versioner av spelet. Denna gång är det Star Wars som förgyller våra spel med ljussablar och kraften. Jag börjar känna mig mer motiverad till att skaffa en Playstation 3.

In other news... så jobbar jag röven av mig denna vecka och helg, så det blir ingen bus. Dock nästa vecka och helg ser det lite ljusare ut. Har även fått lite tråkiga nyheter från jobbet där de säger att vi som jobbar Heltid jobbar för lite... vilket resluterat i att jag(vi) kommer jobba ännu mer framöver...

Jag har även börjat småspela EQ 2 med Sophie. Planen är väl att på något sätt hitta balans så att jag både har ett spel jag kan spela med henne och något (läs WoW) jag kan spela med KG och gänget. I Azeroth loggade jag även in med min Druid och gjorde faktiskt lite quests, instancer och battlegrounds. Det var faktiskt roligare än jag minns det, så det kanske blir något återkommande.

Angående mitt Xbox Live spelande så är det på gång. För tillfället så strular Live, mitt guldkonto har tagit slut och jag har installerat trådlöst hemma vilket gjort mitt vardagsrum internet-löst. Men det ska fixas.. så snart jag har tid.


Kommentarer
Postat av: Krille

Varför skaffa en PS3 när spelet kommer till 360 och är en 3d-fighter som använder analoga-kontrollen? Street Fighter IV är en anledning för ett ordentligt styrkors, inte SC4.

Postat av: Nick

Nu tänkte jag mer på mitt Star Wars nörderi och att Darth Vader är grymt mycket häftigare än både Yoda och allt som Street Fighter kan slänga ur sig.

2008-01-11 @ 14:14:35
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se
Postat av: Kubbe

Guitarr Hero 3 ftw!

2008-01-12 @ 00:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback