The trailers we've been waiting for

Jisses, jag upptäckte just att jag hade 5-6 blogginlägg som jag påbörjat men aldrig avslutat. Inte undra på att det varit så låg trafik till min sida. Nu har jag i alla fall börjat om att jobba. Känns trist fast samtidigt skönt att få lite mer runtin på vardagen. Ingen har väl missat att E3 har varit (och pågår fortfarande) i veckan. Massa sköna nyheter har man fått om kommande spel och en del trista nyheter har väl också dykt upp.

Dawn of War II ser ut att bli ett av de bästa spelen till PC. Starcraft i alla ära, men det är i det 41 millenium där kriget är på allvar. Bara datorn pallar med det så blir jag nöjd.

Left 4 Dead är ett annat spel jag kommer att skaffa till PC även om det även dyker upp till 360. Efter att spelat så mycket TF2 så har jag insett storheten i mus och tangentbord när det kommer till FPS.

Warhammer Online har ju hamnat under kniven och fått sig en rejäl klippning. Mycket av det som först blev utlovar kommer inte att dyka upp när det släpps. Endast 2 städer kommer finnas, och bara 20 klasser kommer vara tillgängliga från start.

Till Xbox 360 har det också blivit ett par spel som lockar efter att ha visats upp på E3

Resident Evil 5 kan nog bli mitt första i serien efter att de avslöjat ett Co-op läge online.

Gears of War 2 ser ut att bli helt gudomligt jävla bra på alla sätt och vis. Kanske inte så överdrivet mycket nytt men mer av allt jag älskade från det första spelet. Jag hypar!!!

Force Unleashed är också ett av de spelen jag ser mest fram emot i år. Få saker är lika häftigt som att gå lös med en lightsaber och force powers.

Street Fighter IV kommer nog att kräva X antal timmar av min uppmärksamhet när det släpps. Jag ser verkligen fram emot att slipa mina skills med någon gammal goding eller kanske till och med MMA fightern Abel.

Rock Band 2 visades också upp trots att det första inte ens har hunnit komma hit. Dock har Sverige fått ett datum på Rock Band 1 - 24:e Juli.

Final Fantasy XIII kommer även till 360. I mina ögon en av de största och bästa nyheterna i hela E3.

Playstation 3 visade också upp ett par fina trailers som dock inte kommer få mig att köpa en konsoll i år. Wii fortsätter att vara en småsöt konsoll som inte heller har något som lockar tillräckligt till ett köp iår. Jag kommer fortsätta att utöka mitt 360 bibliotek och mitt Warhammer sortiment.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback