Mutant League Football

Nu har jag kommit med i min första stora liga i fumbbl. Ca 100 lag kommer göra upp om lite ingame cash och extra fans. Jag tror inte mina chanser är så stora om man ser till alla lagen som är med i tuneringen. Men jag hoppas i alla fall få chans att lära mig ett och annat med mina Amazoner. Om jag inte då lottas att få möta dvärgar i första matchen.

Edit: Fått veta att jag möter Chaos Dwarfs i min första match i tuneringen. Mer tackle, guard och mighty blow än vad som kan vara hälsosamt för min Zoner. Om jag inte har extrem dice-voodoo kommer nog detta gå käpprätt åt helvete. Blir att försöka peta in ett par tidiga mål, kanske få ut hans hobbos och sedan stalla som en liten dvärg. Usch, hatar verkligen när man får smaka på sin egen medicin.

KG var förbi en sväng och lånade ut det nya Alone in the Dark som verkar hur grymt som helst. Sen så såg vi en ruggigt flummig och fånig tecknad film som baseras på Dragonlance - en värld inom Dungeons & Dragons, så peppen på rollspel har bara ökat. Jag hoppas verkligen böckerna hinner komma till helgen så vi i alla fall kan spela lite Dark Hersey om inte annat.

Istället för en flummig bild bjuder jag på den senaste teasern av det kommande Blood Bowl spelet till PC och konsoll


Kommentarer
Postat av: Kubbe

blir nog film hos mats i hans nya lägenhet på fredag...

2008-06-26 @ 12:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback