Workcraft

Jag och KG såg den nya Hulken filmen igår kväll. Och jag vågar nog säga att den här var snäppet bättre än självaste Iron Man. Bra val av skådisar, bra fighting sekvenser, spännande jaktscener och gudomliga specialeffekter. Som vanligt så dras trådarna ihop på slutet då det återigen hintas om en Avenger film. Det är bara hålla utkik efter Spider-man 4 om två år och innan dess hålla tummarna för en Captain America film.

Idag beställer jag och Sophie lite rollspelsböcker från SF-bokhandel. Så till helgen blir det antingen att vi lirar lite mer Dark Heresy eller påbörjar något episkt i Dungeons & Dragons 4th edition.

Fick även denna film länkad till mig imorse. I know it's WoW, but it made me giggle.

WeGame.com - WoW Videos

Kommentarer
Postat av: Kristoffer "Omnissiah" Gustafson

Is funny.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback