Cavalry has yet to arrive

Igår kväll kämpade vi tappert vidare i rollspelet Delta Green. Djupt inne i Braziliens jungel hittade vi organisationen Karotekia, en bunt med zombie-nazister som överlevde andra världkriget. Inte nog med att dom exprimenterade med alla möjliga saker där dom hade dessutom samtal med Hitlers ande som tyckte att det var dags för ett fjärde rike.

Vet inte om det berodde på min låga sanity nivå eller om jag var tvungen att bekräfta allt jag hade hört, men bara någon dag senare satt jag på en flodbåt beväpnad till tänderna med granater, C4, maskingevär och två av mina vänner. Jag kan inte riktigt säga vad som hände med mina vänner, men så snart nazisterna sett mig smyga runt i deras läger börjar saker och ting explodera. Förhoppningsvis var Miller och Hunt tillräckligt smarta för att sticka därifrån, för min del var allt redan över. Jag gjorde vad jag kunde av situationen och förstörde så mycket jag han med. Därefter svartnade allting för mig. Varför jag fortfarande är i liv kan jag inte svara på, men det kommer jag nog inte vara länge till. Om jag känner Miller rätt så lär det inte dröja länge innan kavaleriet kommer och räddar mig... eller?

image204

Förslag på ny karaktär till Delta Green är en kopia på Eddie Murphy från "Snuten från Hollywood"

Kommentarer
Postat av: Kubbe

:D den som lever så antar jag är ett passande ordspråk :P funderar på en CSIs snubbe från Irland...

2008-03-21 @ 16:16:48
Postat av: Krille

You sir, are royaly fucked ^^

2008-03-23 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback