The Comedian

Jag börjar se lite ljus i tunneln nu. Min feber är borta och jag kan svälja utan problem, nu brottas jag bara med konstanta host-/nysattacker men det blir nog bra till slut. Min Xbox 360 är fortfarande död och jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra, har ju inte kunnat ta in mig i stan och kolla vad det kostar att repa den, men samtidigt finns det många fina erbjudande på Tradera. Jag är lite sugen på en svart elite version med 120 GB hårddisk bara för att. Grafikproblemet till min dator kan också vara på väg att lösa sig, enligt ett flertal pålitliga källar rör det sig om överhettning vilken enklast kan lösas med kyl-pasta. Men. Nu är det så att Johan (på mitt jobb) har ett extra grafikkort som ligger och skräpar som jag ska få testa. Yay för gratis! Sen har även Johan haft galet tur när han beställde en ny laptop för "bara" 9'500:- men istället fick han ett laptop-monster som kostar 16'000:- av misstag, men istället för att skicka tillbaka laptopen så fick han behålla den för 9'500:-.

Fått mitt nya schema från jobbet och det blev inte lika hemskt som jag trodde. Visst jobbar jag 46 timmar vissa veckor, men då är de andra bara på 26, så det jämnar nog ut sig i slutändan. Dock är det inte så mycket nattpass utan mest för- och eftermiddagar som jag arbetar. KG kommer ju till Pite i helgen och jag jobbar bara till 15:00 imorgon, så lite bus iform av mina nya brädspel bör vara i sin ordning. Jag jobbar söndag, så det blir inte "rollspels-sent".

Sen måste jag stjäla
filmbloggens inlägg från igår. Det har kommit nya bilder på Zack Snyders kommande film som bygger på serien Watchmen. Filmen beräkans inte ha premiär förän om ett år, 2009. Men av att dömma av bilderna och hur pass grymma karaktärer är som är med i serien kan det inte bli annat än en total succé.

image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback