This Weekend

image199


Kommentarer
Postat av: Nick

Angående plats så föreslår jag vars som helst förutom hos mig. Lite stökigt där just nu när vi håller på att flytta runt och göra oss av med möbler.

Postat av: Krille

Jag har också helskägg btw =P Och du glömde hörlurarna och mitt Gameboy ^^ Sen gjorde du samma fel som Jill, hur ofta har jag bruna tröjor på mig, that's what I wanna know! Annars, klockrent. Kubbe blev ju 100% lik!

2008-03-14 @ 14:23:15
URL: http://thenoobschoolbus.blogg.se
Postat av: Edvard

Teh awesoem!

2008-03-14 @ 15:49:37
Postat av: Kubbe

hahahaha :P har för övrigt klippt mej... mats borde nog funka, å vi kan va hos mej å se film på söndag för dom som vill testa WAR :D

2008-03-14 @ 16:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback