Complications

Ja!!! Paket utdelning till folket, eller nästan i alla fall. Idag dök 2st efterlängtade paket upp. Age of Conan till Sophie, nog för att jag lär smyga iväg vid tillfälle och göra namnet Qucas kännt på nytt. Det andra paketet vad våran beställning från Gamemaniacs. Så det betyder med andra ord att helgen blev räddad. Färg, figurer och pyssel kommer fylla lägenheten i helgen, det kan jag lova. Det är nästan till och med så att den varma solen lockar en till att inhandla en flaska vitt svalkande vin. Fast jag vet inte hur vin och måla figurer går ihop. Nåväl...

Jag har fastnat i GTA IV, och då menar jag inte på något uppdrag eller att jag inte vet vars jag ska. Intresset för spelet bara dog ut. Omän jag är nyfiken på hur spelet slutar känns det extremt långt bort då man hela tiden måsta åka runt och göra skituppdrag till folk eller besvara folks SMS och telefonsamtal. Visst är det kul att glida runt och bara lyssna på radio och klyva fotgängare, men bara så länge, dessutom har man ju redan gjort det i alla tidigare spel. Känns bara som ett stort - Meh! just nu.

Team Fortress 2 känns då mer på tapeten än någonsin. Jag har suttit och observerat Europa ligan och sett den senaste finalen, så nu är peppen på topp att alla i klanen ska fixa sina datorer och en server så vi kan börja träna.

Annars har jag i stort sett bara nött Blood Bowl över nätet med folk. Våran interna tunering har tickat vidare och jag har tappat min första plats till Marcus skogsalver, men tror fortfarande på vinnst. Han blev 5 man kort efter matchen mot mig så förhoppningsvis får han svårt att vinna de kommande.

image233

Kommentarer
Postat av: Raus

Min dator lär komma i slutet på juni (beställning) så ni får vänta ett tag till :)

2008-05-23 @ 00:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback