Mirrors and War

Jag har verkligen försökt att tycka om Fallout 3 men det går inte riktigt. Det är alldels för mycket Oblivion över det hela och det enda som känns fallout är dialogerna och kossorna med två huvuden. Jag kommer högst troligt inte att orka spela igenom det inom en snar framtid. Istället ägnar jag min rollspelstid år Fable II som är oseriöst roligt, på ett bra sätt. Det må vara långt ifrån det perfekta spelet med oändligt med möjligheter, men det tillfredställer i alla fall mig på ett mycket bättre sätt än det förstnämnda spelet.

Mirror's Edge har kommit som demo på Xbox Live. Trots att man bara får testa en tutorail samt ett kortare uppdrag ser spelet ut att bli allt som jag tänkt mig. Kontrollen känns bra, det ser snyggt ut och verkar ha en helt fungerande story. Kan verkligen se mig själv plöja igenom spelet mer än en gång.

På fredag släpps Gears of War 2 som kommer bli precis lika underhållande som det första spelet, fast med lite extra krydda på tillvaron. Sitter redan nu och laddar mitt headset för att så fort som möjligt kunna ta del av både co-op och death match multiplayer.

En ledig helg med massor av spel är precis vad jag behöver.


(Den fru jag valde till min karaktär i Fable 2)

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Det är ju insidan som räknas :D

2008-11-04 @ 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback