Mr. Hyde

Arg, förbannad och allmänt jävla less känner jag mig nu. Allt pågrund av Webhallen eller Ånge eller den jävel som sett till att jag fortfarande inte fått mitt Gears of War 2 redan i fredags då alla andra jävlar kunde gott och väl börja spela det. Vad fan är meningen med att förhandsboka något när man ändå inte får det i tid?! Jag skulle inte vara så här upprörd om det här var första gången, men det sker tamigfan mer än hälften av gångerna. Och då beställer jag ändå ungefär samtidigt som KG som trots att han bor längre upp i landet får sitt på utlovad tid. WTF!! med stora bokstäver...

Aja, jag har i alla fall fått lite annat gjort i helgen då jag inte kunnat slösa min tid på GoW2. Bland annat var jag, Jocke och Kim ut på Nodo i lördags där vi drack 2st karaffer vin samt diskuterade både politik, film och spel. Sannerligen en mycket trevligt event som jag snart kommer att göra om. Jag och Sophie såg även den svensak vampyr filmen Låt den rätte komma in. Och jag måste säga att jag blev sjukt positivt överraskad. Helt klart den bästa svenska filmen som gjorts. En felfritt bildspel. Bra skådespelare och en helt klart trovärdig story. Se den innan någon börjar snacka en massa skit om den.

Hela den här veckan och helgen kommer också gå åt till mitt jobb, så det blir definitivt inte något bus på någon front.



Update: Mailade Webhallen igår och fick veta att de skulle posta skiten idag (11 nov), men fick ingen förklaring varför. Förmodligen hade de glömt bort mig. Aja, i fortsättningen blir det att betala överpris på EB så man får spelet direkt i hand.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Jobbigt! stäm skiten ur den vett ja :D

2008-11-10 @ 22:24:52
Postat av: Krille

Surt angående Gears! Webhallen fucked me over också btw, de sa åt mig på releasen att "ops, vi har slut collectors editions" så jag fick gott åka till stan och köpa ett collectors edition. Anledningen var att Webhallen under deras open-night event sålt så bra att de förbannemig sålde bort alla collectors typ. Blir arg, förbokar man så förbokar man ju liksom! Btw, låt den rätte komma in var en bra film, specielt med tanke på att den var svensk, men jag som läst och älskat boken så var den ändå en besvikelse.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback