Boomkin!

WoW kom tillbaka med besked hemma hos mig. Det känns nästan nostalgist att springa runt med Sophie har dödat X antal av typ Y och spela de ny instancerna med kompisar. Måste även säga att det känns extra kul att återvända då man gång på gång får tells där det står "DUSTY!!!" från folk man spelade med förr i tiden.

Spelet i sig bjuder väl inte på några sådära jätte stora nyheter, utan mer av allt. Questarna har fått lite mera variation med att använda kanoner/drakar, förmodligen för att förbereda en för när man slåss om slott(et). De nya områdena är dock väldigt mysiga och känns extremt nordiska men han ändå kvar charmen och humorn man är van vid. Den nya klassen Death Knight har jag varit mycket skeptisk till ända fram till jag själv provade på den. Man önskar verkligen att alla klasser fick samma episka inledning. Sen är det ju självklart ett plus att få börja spela från lvl 55 direkt. Men självklart är det lite trist att se att hela Outland består till 99% av samma klass.

Jag mailade även Webhallen och avbeställde både Gears of War 2 och Mirror's Edge som aldrig dök upp. Kommer troligtvis inte köpa dem förän vi har flyttat. Tänkte passa på att packa ner allt vi har i vardagsrummet så är det gjort. Har ändå fullt upp med jobbet och att spela WoW med kompisarna.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback