Free Fun for All

Ojoj, en ledig helg och jag har knappt spelat WAR i den volym jag är van vid, och det känns bra. Visst har jag loggat in och nött ett par scenarios, men jag har hunnit med annat för en gångs skull. Ingenting säger att jag tänker sluta spela, men jag tror jag kommer dra ner då på en hälsosam nivå istället. Visst, jag kanske inte kommer vara max level till Jul ens men vem bryr sig? Inte jag i alla fall, hah!!

Istället har jag och Sophie varit duktiga på att plöja oss igenom lite film. Vi har hunnit med att se
The Incredible Hulk (2 gånger faktiskt), som jag anser är den bästa Marvel filmen än så länge. Okej att Iron Man kanske har en mer utflippad karaktär men den filmen innehåller noll action i förhållande till det gröna monstret. Vidare så såg vi Chasserus de Dragons som är en fransk data animerad film om ett osannolikt par som ska rädda världen från en drake. Mycket söt och extremt psykadelisk på sina håll. Mer tecknat blev det sen när vi såg både Ultimate Avengers och Next Avengers. Nostalgin är på topp när man kan vakna upp på morgonen och bara se tecknat i flera timmar med en kopp varmt kaffe.

Blizzcon är ju också i full gång i helgen. Inte nu för att Wrath of the Lich King intresserar mig, men de har ju fler spel på sin lista. Bland annat så har de släppt en videoWizard till Diablo 3, så då kan vi ju förvänta oss att de 2 återstående klasserna kommer hantera närstrid och möjligtvis bågskytte. Sen har de även spännt sin CGI p3n1s ordentligt och gett oss ett smakprov på intro sekvencen till Starcraft 2 som för övrigt kommer att bli 3 spel, ett för varje kampanj/ras.

Aww, nuts... jag glömde bort att ringa Kim som jag lovade mig själv att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback