Marauder

För er som inte bor på planeten jorden så har WAR börjat på allvar. Jag och Sophie försöker spela med varandra så mycket vi kan men jag har lite problem att spela RvR så hon får göra det med KG än så länge. Jag hoppas att morgondagens uppdatering fixar till det. Nåja, nu har jag tänkt bomba bloggen med massa screenshots från idag.




Spelade i stort sett bara Publiq Quests idag. Blev klara med hela Chapter 5,6 & 7 innan kvällen tog slut. Så rätt mycket loot han man vara med om. Bland annat min första mössa i spelet som ser ut som en taggig potta. Sophie spelar en Zealot som är det närmaste en präst man kan komma. Utan henne hade det nog inte gått särskilt bra idag. Hon ligger konstant i toppen (om inte först) på heala folk och ser till att hålla mig vid liv så jag kan ligga etta på att skada dem. Eftersom jag spelar som Marauder har jag möjligthet att mutera min vänstra arm för att få diverse förmågor.



Ovanstående bilder kallas för Path of Savagery och handlar om att göra DoTs (damage over time) på sina motståndare. Något som jag sällan faktiskt använder, men det kanske kommer när jag fått fler skills.



Dessa tillhör Path of Brutality som fokuserar på att göra massor av skada på en fiende i taget. Det här är absolut första valet när det gäller bossar och andra svåra monster. Så länge någon kan tanka så kan jag göra tonvis med skada på dem.



Till sist har vi Path of Monstrosity som kommer bli mitt första val. Denna arm är till för AoE (area of effect). Funkar perfekt både i RvR och PQ då det ofta förekommer stora klungor med fiender. Ingår även ett par skills som sabbar fiendernas spells genom att knocka omkull dem och dylikt.

Kommentarer
Postat av: Raus

Liknar ju en kopia av WOW =/

2008-09-17 @ 11:09:16
Postat av: Nick

På vilket sätt utöver grundprincipen i ett MMO?

Postat av: Kubbe

najs :D

2008-09-17 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback