Hot Topics

Idag 15:30 så öppnade äntligen de europesika servrarna för WAR. Själv så sitter man fast på jobbet till 22:45 och kan endast läsa om festen på diverse forum. Så fort jag kommer hem så blir det att regga sin karaktär på Burlok servern vi ska spela på. Fick lite inside info av KG som berättade att han var 118:e person i kö till att logga in på den servern vid ett tillfälle. Samt att välja namn är ett jävla gissel. Tydligen är namn exklusiva oavsett vilken server i EU man spelar på. KG påstod ha fått test ~50 namn innan något gick igenom. Förhoppningsvis slipper jag det problemet med mina smått udda namn.

Hur som helst kommer det inte spelas förän imorgon då även Sophie kan starta upp sitt konto. Jag laddar inför en intensiv vecka som bara kommer bestå av att jobba och spela. Min telefon kommer vara avstängd om både Steam och MSN kommer inte att användas den här veckan+helg iaf.

På tal om Warhammer så har jag och Sophie beställt Warhammer Noveller för drygt 500:- från SF-bok. Inge 40K svammel utan bara massa sköna fantasy historier för att öka peppen på spelet (som att det ens behövdes).


Kommentarer
Postat av: Kubbe

vilka böcker har ni köpt?

2008-09-14 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback