Hell Ride

Händer inte så mycket spännande på mitt jobb just nu, och där hemma känns det mest som att man försöker fördriva tiden till WAR släpps om sådär 14-17 dagar beroende på hur man ser det. Men jag tänkte i alla fall dumpa av ett litet filmtips som jag såg i helgen. Det rör sig om Tarantinos Grindhouse värld och en film som heter Hell Ride.

Det handlar om två revaliserande motorcykel gäng, Victors och 666 (six-six-sixers) som hamnar i krig med varandra i kamp om en förlorad skatt. Övervåld och bröst i massor kan jag utlova, plus en hel del sköna karaktärer och minst lika många underskattade skådespelare visar upp sig.


Kommentarer
Postat av: Edvard

2008-09-08 @ 10:39:56
Postat av: Edvard

I min föregående kommentar tog jag upp allt det som är bra med filmen.

2008-09-08 @ 10:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback