But can one person master it all?

Som många vet har jag inte använt min TV för att se på TV de senaste 18 månaderna. Undantaget kom ju emeller tid för ett par veckor sedan. Men nu när det programmet är över i mina ögon är min TV tillbaka till att göra vad den är till för - Spel och Film. Men låt oss stanna på temat TV en stund till, och framför allt "dokusåpor". Sveriges största hysteri har ju faktiskt lagt sig tack och lov.

Det var ju inte länge sedan "Big Brother", "Robinson" och  "Farmen" löste av varandra på löpande band. Mitt avsky för denna typ av förnedrings tv kanske grundar sig i att de utspelar sig på totalt ointressanta platser. Jag är ju inte typen som skulle vilja befinna mig i en miljö utan ström eller i ett litet instängt hus med massor av helg-alkolister. Som vanligt finns det bara ett land som kan ge mig en show som passar just mig...



...I'm lost for word at the epic fail...

Kommentarer
Postat av: Krille

Fast usch vilket ståhej. Xbox Live, nuff said ^^

2009-04-26 @ 17:30:06
Postat av: Sophie

jag vill se!

2009-04-28 @ 06:49:29
Postat av: Anonym

I'm loving this ^^

2009-05-04 @ 14:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback