That special someone

Jaja, nu har bloggen blivit sådär lagom inaktiv, så då är det väl dags att säga något. Har fortfarande inte börjat spela något nytt MMO vilket jag anser är väldigt bra, däremot har jag inte börjat måla min Eldar arme ännu vilket inte är lika bra. Det enda jag egentligen har spelat den senaste veckan är GTA IV som jag inte har klarat ut, förän nu. Känns skönt att äntligen ett av mina många spel i alla fall är avklarade. Högen är fortfarande stor, men jag har satt ett litet mål att de flesta ska vara utklarade inom en snar framtid.

På tal om framtid är det inte så länge kvar innan jag fyller 25. Det innebär två saker. Dels så kommer jag att gå i pension år 2049(!) och dels så måste jag komma på vad jag ska köpa till mig själv i present. Eftersom jag aldrig ber om saker när jag fyller år så känns det mer rätt att kunna unna mig någon dyr personlig liten sak. Men i år känns det knepigare än vanligt.

Jag är fortfarande väldigt sugen på att skaffa mig en iPhone, då får jag både en helt okej kamera, MP3 spelare och möjlighet att köpa ett par riktigt intressanta pussel-spel som är exklusiva. Jag är även sugen på en DSi eller kanske bara en vanlig NDS som jag kan ha med mig på jobbet eller spela med Sophie. Sen har jag även surrat rätt länge om att skaffa mig ett Wacom ritbord så jag kan börja/fortsätta rita. Tills sist så skulle det ju även vara riktigt grymt att ha en Light-Saber.


Kommentarer
Postat av: Kim

Wacom ritbord! You have much untapped power :)

2009-04-11 @ 13:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback