You got the message

Jag ska pinsamt nog erkänna att jag nästan hängt med i årets upplaga av Robinson, mest för den fina responsen jag fick då jag skrev ett inlägg om min favorit - Erik Rydberg, fast mest för att vi har rätt begränsat med kanaler på jobbet när boxen är trasig. Nu visar det sig att Erik Rydbergs sambo har ./leaveguild, så nu är gäller det att solo grinda rep på Stureplan nu när han äntligen fått nyckel i Spybar-instancen. Vi önskar Erik lycka till och hoppas att har får ett world-drop bland alla trash mobs som finns där.


- lol

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag skrattar så jag kissar på mig!! HAHA!

Postat av: Krille

Snart är bloggen en shitstorm av epic proportions my friend, ett ordentligt clusterfuck. Så fort karljävelns guild får nys om det här så är du körd XD Lulz

2009-04-12 @ 16:52:34
Postat av: Edvard

De kommer lätt att använda sina 1337 h4xx0r skillz för att toksabba din sida. Inte bara det, dom gör som i Die Hard 4.0 (titel lulz) och hackar sig in i gasledningarna under din lägenhet och spränger dem.



Fattar du att du kommer dö!½!!!!!"!½!"ettettett

2009-04-13 @ 00:34:39
Postat av: Edvard

OMFG, Die Hard 4.0 - jag säger det igen, FYRA PUNKT NOLL - måste vara den sämsta titeln mänskligheten har producerat.

2009-04-13 @ 00:35:38
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-13 @ 00:39:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Nick

Jag tror varken jag eller mina serie-vänner kommer bli särskilt trollade denna gång. Vi har redan haft våra 15 minuter på internetz

2009-04-13 @ 01:28:13
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/
Postat av: Edvard

Nej, vi får nog dra oss tillbaka till serievärlden där vi hör hemma.

2009-04-13 @ 12:34:17
Postat av: Edvard

Alltså, förlåt att jag frågar, men ska det där vara ett skägg, det där lilla gulbruna, fnasiga längst ut på hakan hanses?

2009-04-14 @ 09:12:36
Postat av: Mads

Det kan bli hårda bud Nick, bäst vi gömmer oss bland serietidningarna ^^



(Och ja, 4.0 är en usel titel och det är nog även skägg längst ut på hans haka)

2009-04-15 @ 12:53:02
Postat av: Anonym

Jag vill veta vad det var han gjorde i programmet som fick hans sambo att dumpa hans ass? ^^

2009-04-16 @ 18:06:28
Postat av: Nick

Av det jag har sett än så länge har han inte gjort särskilt mycket.. han sakta men säkert tynar bort till sitt nya smeknamn "Valpen".

2009-04-16 @ 22:16:59
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/
Postat av: Sophie

Angående varför han blev dumpad kanske hans storhets vansinne gick honom över huvudet, wow epicsen var liksom inte nog, kanske blev det för mycket en manna raid på spybar eller vad nu stället som är inne nu i stlm heter. Eller måste dom hålla sig inlåst tills själva programmet är över?

2009-04-17 @ 02:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback