Call to Arms!

Det blev att spela lite Warhammer Online igår kväll. KG gjorde ett besök på våran Karak-Norn server där vi spelar Order. Spelade inte direkt med honom då han just gjort en ny karaktär (slayer) och jag redan sitter med en drös karaktärer som bara väntar på att få komma in i Tier 3, vilket min Rune Priest gjorde. Ytterligare en AoE Heal och en "Roflcopter" blev det på level 20.

Eftersom KG spelar med några Luleåbor på Karak-Eight-Peak servern som Destruction, tyckte han att jag och Sophie också borde ha någon karaktär där. Sophie har ju redan en Magus på level 18, men jag saknar helt karaktärer där. Så jag passade på att göra en Blackguard, dels för att ingen spelade en tank och dels för att jag själv aldrig spelat som Dark Elf.


Vi pratade också om att försöka få ihop ett litet kompisgäng att lira med. WAR är ett ypperligt spel att köra med en grupp, man kan i stort sett göra allt tillsammans och level skillnaden spelarna mellan har inte så stor betydelse... problemet är väl bara att få folk att börja spela. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Ladda hem 10 dagars trailen och prova på att spela med oss, ni kommer inte bli besvikna!


Kommentarer
Postat av: Krille

Damn straight! Lätt att hålla karaktärer som man BARA spelar på tillsammans och alta. Perfekt tbh.

2009-08-26 @ 16:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback