That's the way it is

Ugh! Jobbet tar kol på mig just nu. Först har man legat inför döden pga "nya influensan" eller liknande, sen är man schemalagd att jobba 10 dagar i rad. Dagarna går i alla fall hyfsat fort, men det blir inte mycket gjort på fritiden - då menar jag förstås spelmässigt. Har inte loggat in på varken WAR eller TF2 den senaste tiden och Xboxen har jag bara slö sett en massa film med Sophie.

Såg att arcade spelet Shadow Complex kom i dagarna och var helt klart det sommar spel som jag sett mest fram emot (av alla arcade titlar). Men inte ens det har jag orkat ladda hem, fast jag sitter med en stor summa oanvända MS-points. Lite ledighet hägrar ju vid helgen, gör mitt sista pass på fredag till 14:30, men frågan är hur mycket jag kommer orka göra då. Förhoppningsvis kan jag hämta upp ett exemplar av Batman: Arkham Asylum som jag sett fram emot. Gamestop ska dessutom ha en deal om att lämna in gamla spel och få köpa Batman för 1:-, sånt gillar vi.



Kommentarer
Postat av: Krille

A Call to Arms niggas! Vill se er i WAR nu, det hägrar ordentlig grouping, för mer info, MSN! Btw, Batman för 1kr vinner de ändå på för du blir ju av med 2-3 spel, never trust them!

2009-08-25 @ 13:40:36
Postat av: Nick

Förvisso så är det ju dom som tjänar pengar på det.. men 99% av mina spela gör jag inget med sedan jag klarat ut dem. Jag lär ju knappast ta ett till varv i Blue Dragon eller Assassins Creed

Postat av: Edvard

KG, du glömmer att alla inte är sådana hoarders som du... :D



Du kommer dö i ett sånt där hus som är helt fullt med bråte som du samlat på dig under ditt liv, med små tunnlar som du grävt genom skiten för att kunna ta dig runt. Awesome shit!

2009-08-25 @ 19:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback