Riveting tale

Känner mig trött och tärd sen helgen. Har inte hunnit spelat vidare mycket då det har hänt andra saker i helgen. Lånade Modern Warfare 2 av Edvard, men har bara hunnit med att leka runt i singel player läget än så länge. Och jag kan ju inte annat än att hålla med om den stört löjliga historien spelet bygger på, men man blir ju sugen på att se filmen Red Dawn och de måste ju vara värt något.

Har till slut dragit upp min Druid i WoW till 80, så nu har jag suttit och testat lite heroic dungeons och Trail of the Crusader i väntan på att
patch 3.3 kommer. Har en känsla av att mitt WoW spelande kommer att avta nu. Kommer jobba väldigt mycket nu under Jul, samt att jag pluggar Japanska.

Nu ska vi börja laga mat och rasta hundarna. Postar säkert något vettigt inatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback