Boats N' Hoes

Oi! Det var ett tag sen man lyckades skriva nått här, antar att jag varit för upptagen med min serievänner för att ha tid för bloggen. Nåja, helgen som var blev i alla fall som planerat fullspäckad av rollspel, Dungeons & Dragons för att vara exakt. Det tog inte särskilt länge att vänja sig vid de nya reglerna och nu är gruppen nere i Shadowfell Keep och dräper goblins och bugbears.

Övriga veckan har jag haft fullt upp på jobbet som nu tar extra mycket på krafterna då så många är sjuka och bryter kroppsdelar, så jag och Sophie har knappt hunnit med WoW överhuvudtaget. Men förhoppningsvis blir det lite spel till helgen så att vi i alla fall får upp några av våra nya karaktärer till 40-50 någonstans.

Fick höra att Dawn of War 2 demot finns på Steam för de som har köpt Soulstorm så jag har tänkt försöka hinna med att ladda ner och prova på det. Förhoppningsvis pallar min dator med det. Om inte annat så kanske det är på tiden för en liten uppdatering. Nu när jag får min oseriöst höga lön kan det ju bli över en slant efter min nya platt-teve. Det ser vi fram emot.

Äh, nu har jag inte tid att svamla runt här något mer.
För mycket spel ligger ospelade, vi hörs och kom ihåg -
Boats N' Hoes



(sexigare än så här blir det inte ^_~ )


Kommentarer
Postat av: Kubbe

BOATS N' HOES!

2009-01-22 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback