Obsidian Portal

Hittade en länk till ett riktigt bra program för rollspelare och framförallt spelledare. Här kan man organisera allt det viktiga under kampanjen och skriva log om hur det går och vad som har hänt. Så nu tänkte jag be alla er som spelar och vill spela med i våran Dungeons & Dragons kampanj att registrera en användare på den sidan. Sen kommer jag att skicka inbjudningar som ni får ta emot så får ni tillgång till all viktig information.

Jag har inte riktigt hunnit lära mig sidan än, men förhoppningen är att ni kommer att få veta vad som händer när ni inte kan vara med och spela, samt att ni ska kunna lägga upp era karaktärer på sidan med lite bakgrundsinformation och annat flummigt.

Posta gärna i kommentrarerna till detta inlägg vilket användarnamn ni har valt så att ni kan få tillgång till det jag lägger upp.


Sedan är länken till våran kampanj - http://www.obsidianportal.com/campaign/boatsnhoes

Motivational Poster: Leveling Up


Kommentarer
Postat av: Kubbe

Användarnamn: Kubbe

2009-01-25 @ 03:32:56
Postat av: Edvard

Användarnamn: Ebbelille

2009-01-25 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback