Paperless

Lite kort uppdatering på DnD fronten. Idag kom min första bok, dvs första delen i äventyret vi kommer att spela. Sedan har Gamemaniacs skickat iväg mitt paket till posten idag. Så högst troligt börjar paketet färdas imorgon (tisdag) för att sedan fastna som vanligt i Ånge ett par dagar. Förhoppningsvis får jag paketet tills på fredag, men sannolikheten känns stor att det blir senare än så.

Sen så har det hänt en ordentlig olycka på jobbet. En kollega har ramlat och brytit lårbenet. Samtidigt har vi dessutom 2 andra som inte heller kommer att kunna dyka upp på jobbet pga sjukdom eller liknande. Vilket i sin tur har gett mig och alla andra på jobbet en massa extra jobb. I veckan tex kommer jag att göra ungefär 20 timmar övertid. Det positiva är att jag iaf kommer att jobba nätter med Johan och Roger. Och jag har dessutom tänkt spendera mycket tid med rollspelsböckerna och förhoppningsvis laminera alla Power kort till rollspelet.

Jag har även hunnit med att ta personligt rekord i antalet blåmärken efter att vi spelat våran "korpen" match i innebandy på jobbet. Alla var mer eller mindre ömma på diverse ställen, men jag tog nog priset. Aja, i alla fall var allting så pass uppskattat och Kicki på jobbet nu har anordnat 3st till matcher. En mot Aditro, en mot SOS Alarm Luleå och nästa match blir mot Polisen. Jag kommer att behöva fetare skydd.

Random news from the net: Age of Conan har som bekant inte gått så vidare bra. Idag fick man veta att deras 49 servrar skulle bantas ner till 18 totalt världen över. Det säger ju en hel del om spelet. Dom siktar ju fortfarande på att få ut en expansion i år, samt att ev kunna lansera det till Xbox. Vore synd om det skulle gå under tidigare. Det är ju alltid trevligt när spel kan konkurera lite med varandra och att inte alla tvingas till WoW-mallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback