Just do it

Jag förstår inte riktigt. Jag gillar Zombies precis lika mycket som vem som helst. Uppskattar de senaste filmerna likväl som jag kan se de gamla om och om igen. Left 4 Dead och Dead Rising är båda spel jag har haft hur roligt som helst med, men jag kan inte hitta något jag gillar med Resident Evil. Nu i veckan så släpptes 5:an som demo på Xbox. Jag var inte sen med att ladda hem det, för en gångs skull. Men redan efter några minuter var jag less det.

Antar att man egentligen borde varit med från första början för att riktigt hänga med i storyn. För jag antar att det är därför man spelar det. Inte för att svära åt dåliga kameravinklar och stel kontroll. Blir nog trots allt ett spel jag låter bli att införskaffa även om det erbjuder co-op läge.

Idag kom min lön. Så idag blir det en sväng ner på staden för att inhandla något nytt spel till Xboxen och lite mer RAM så att min dator pallar med Dawn of War 2 som kommer vara årets RTS i mina ögon. Starcraft är alltid Starcraft och där vet man redan vad man blir serverad. DoW känns bara fräschare, och det är ju ändå Warhammer till skillnad från Blizzards välgjorde wanna-be-klon.

Till helgen är jag ledig på lördag. Så jag hade planerat att köra lite rollspel då. Men vi får väl se, nu verkar det som att en del inte kan dyka upp samtidigt som jag har sagt att det inte längre skulle vara ett problem.


Kommentarer
Postat av: Edvard

Men kan vi inte lira nån gång under veckan då? Jag är helt fri.

2009-01-27 @ 17:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback