WoW vs Crusoe



Okej, detta är alltså en av deltagarna till den nya säsongen av dokusåpan Robinson som kommer visas snart. På
Aftonbladet kunde vi idag läsa om alla deltagarna som skulle vara med och varför de sökte samt vad som är "speciellt" med dem. Som vanligt är detta en serie jag jag inte bryr mig det minsta om, men jag måste säga att denna Erik Rydberg verkar vara en sannerligen intressant karaktär att slänga ut på en öde ö.

Jag skulle gärna vilja veta varför denna bleka och krullhåriga nörd väljer att självplåga sig på detta sätt och lämna tryggheten i sitt pojkrum för sandloppor och torka röven med bananblad? Vad får honom att tro att han kan överleva verklighetens Tanaris? Har han spelat Hunter och bemästrat både båge och spjut och tror sig kunna hitta mat via sin mini-map? Frågor jag förmodligen aldrig kommer att få svar på men som roar mitt nyfikna sinne ändå.

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag får helt enkelt dra till med ett rejält "LOL" ^^

2009-01-13 @ 19:07:04
Postat av: Kubbe

HAHA :D han kommer nog inte klara sig länge... eller så kommer han göra det bara därför att ingen ser honom som ett hot i tävlingen :P

2009-01-13 @ 21:44:53
Postat av: Sophie

ser de bara framför mig han sitter och psykotiskt gungar och säger " varför går det inte att göra mat" vifftar med händerna Eller försöker lvla upp fishing. hahaha i digg this guy

2009-01-14 @ 00:03:09
Postat av: Edvard

Gillar hans warpaint. Bra att ha när man skall bråka mot de fientliga pygméer som det kryllar av på ön.

2009-01-14 @ 10:59:08
Postat av: Nick

Jag skulle också jätte gärna veta hur man blir "innebandyinstruktör", samt vad jobbet egentligen innebär och om det är lönsamt?

Postat av: Edvard

Är väl det närmaste han kommer egentlig sysselsättning. Spelar man brädspel 60 timmar i veckan blir det inte mycket tid över till annat, inte.

2009-01-14 @ 20:56:23
Postat av: Jag jag jag

Och ni tror på allt som skrivs?

Ni tror inte att han valt framstå så,

just för att inte bli ett hot mot de andra?



Vet hur eriks psyke är,

och tror han kan klara sig mycket längre än många andra. Ett riktigt smart drag av honom!



Tråkigt att däremot snacka ner någon på det här sättet.



för övrigt, innebandyinstruktör... i det här fallet, innebär Innebandytränare för ett lag i div. 1.



2009-01-16 @ 10:12:40
Postat av: Vem är jag??...

För de första måste jag säga att jag blev förvånad över att det var en POJKE som skrivit detta och inte en tjej... Sättet att skriva på och formulera sig kring tankar o ord var otroligt feminint..

Fast.. du e väl gay möjligtvis.... Fast å andra sidan e du för ful för o va bög.



Att du sedan tror på allt som skrivs i tidningar, känns ju otroligt naivt. Journalister spetsar allt till det värsta.

Jag tror nog du lägger ner mer tid på din blogg och att läsa serietidningar än vad Erik Rydberg spelar datorspel.



Och till er som kommenterat så kan jag tala om att han trots allt skulle ha tid med att spela 60timmar data i veckan då han jobbar 6h (2 tim/dag 3 dagar i veckan) i veckan på gymnasienivå inom innebandyprofilprogrammet som tränare, och på kvällstid tränar han ett division 1 lag i innebandy. (Jag kan också tala om att under den tiden jag studerade var det han som försörjde oss.)

För gymnasielärarjobbet tjänar han en fulltidslön. (Så går de då man är eftertraktad och kan förhandla till sig löner på en bra nivå kontra arbetstid.) Kvällsträningarna är ingen större inkomst i pengar utan mer erfarenhet och upplevlse.



Det är härligt o se en kille med JoltCola sitta med sina serievänner och fundera över andras liv.

Reflektionerna kan bli otroligt intressanta.. Hmm.. Stackars lillkille....



2009-01-16 @ 10:35:50
Postat av: kungen

men det är ju lite coolare att vara med robinsson och vara på en ö med massa andra killar och tjejer och försöka fixa mat än att bara sitta i sitt lilla pojk rum och skrika efter allt man vill ha. och sedan bli sur när man inte får de för att man e tjock och lat. ut och rör på er för faan

2009-01-16 @ 11:11:16
Postat av: Atlas

Spännande med en wow-"nörd" som ger sig ut i den riktiga världen på äventyr. Jag tror att han klarar utmaningen och kommer spela spelet hela vägen. Go Erik!!!

2009-01-16 @ 12:34:04
Postat av: W

2009-01-16 @ 18:36:31
Postat av: Edvard

WTF? Vem öppnade dörren till apburen?

2009-01-16 @ 18:36:58
Postat av: Bitch 2

Vad är du avundsjuk på????????? skulle du klara av

att bli utagen?

2009-01-16 @ 19:42:09
Postat av: Bitch 2

Vad är du avundsjuk på????????? skulle du klara av

att bli utagen?

2009-01-16 @ 19:43:57
Postat av: Bitch 2

Vem är du? Så avundsjuk! Skulle du kunna bli antagen?

2009-01-16 @ 19:46:03
Postat av: juo

haha,

du verkar helt jävla körd, dock underhållande inlägg.

jag instämmer med "kungen" och "vemärjag?" för övrigt.





SUGNA PÅ LITE SPAM?

HTTP://WWW.MYSPACE.COM/TANTRUMTOBLIND

HTTP://WWW.MYSPACE.COM/TANTRUMTOBLIND

HTTP://WWW.MYSPACE.COM/TANTRUMTOBLIND

2009-01-19 @ 16:26:22
Postat av: Nick

Yay! Mer emo-kids till folket ^_^

2009-01-19 @ 18:50:47
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/
Postat av: Krille

ZOMGWTFRLY?!

2009-01-19 @ 19:20:04
Postat av: Sophie

Haha dom här inläggen blir bara roligare och roligare, seriöst om en kille tänker vara med i robinson och visa sitt ansikte för hela jävla sverige måste väl killen har mer skin på näsan än att hans "vänner" ska hoppa in och försvara honom i varje liten grejj som skrivs. Tål han inte att få kritik från okända människor utan att dom här små töntarna hoppar fram och försvarar honom fattar jag inte ens varför han väljer att vara med.

2009-01-20 @ 02:04:09
URL: http://geekchick.blogg.se/
Postat av: en liten tönt

De finns mycke saker man kan säga om erik.. men kritik de tål han.. dock inte jag.. för ja e en liten tönt.. däremot döper ja inte min blogg till geekchick - de var nog dagens.. tack!

2009-01-20 @ 22:49:10
Postat av: Sophie

Boink Vad var de där? Boink Ahh de är bara dina elaka komentarer som studsar av mig.

2009-01-21 @ 13:58:46
URL: http://geekchick.blogg.se/
Postat av: Edvard

Fy fan vad härligt.

2009-01-21 @ 21:07:37
Postat av: Bitch 2

Håller med "en liten tönt" men Erik är ju inte här och kan ta emot kritiken, då skulle han svarat för sig själv!

2009-01-23 @ 00:02:23
Postat av: Nick

Hej Bitch2, eller Elisabeth Lutz som du egentligen heter, har du inte viktigare saker att göra för eran skämt tidning Villaaktuellt.se än att sitta här spy ut anonym galla ;P

2009-01-23 @ 12:14:54
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/
Postat av: Sophie

Fattar inte ens vad ni tar som hård kritik. Vad i inlägget är inte skämtsamt och ironiskt? Detta var en kul grej inte en seriös kritik. Jag hoppas då att om han skulle läsa detta att han bara skulle skratta. Sen så överreagerar ni fruktansvärt mycket så kanske ni måste inse att man måste kunna skämta om folk som är med i tv. tar ni lika illa upp över de här?: http://www.1000apor.se/content/de-ska-fajtas-i-nya-robinson?type=comment&page=1



2009-01-23 @ 12:28:38
URL: http://geekchick.blogg.se/
Postat av: Bitch 2

Du Nick! utifrån klockslag du varit inne så är du antingen arbetslös eller nattarbetande, personligen har jag all tid i världen att ägna mig åt detta för det är ju helt utanför dagpass/arbetstid!

2009-01-24 @ 01:57:19
Postat av: Nick

Men det är ju helt underbart att du har så mycket tid över till lilla mig på din fritid ^^



Jag tyckte bara att det var märkligt att du kallar dig för "Bitch 2" men skriver ändå under alla dina inlägg med din jobb mail samt lämnar ut din IP adress till mig.

2009-01-24 @ 10:39:12
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/
Postat av: Kul

Summering oavsett om man klarar det eller inte sa har man iaf testat det ar genom mottgangar samt misslyckande man vaxer. Fragan ar vem som vinner till slut? Nar man val dor sa handlar det bara om hur mkt total lycka man haft.

2009-01-25 @ 10:56:52
Postat av: Nick

Kul: Det var tamejfan det finaste jag hört sen jag konfirmerade mig. Håller med dig till 100%.

2009-01-25 @ 11:21:41
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback