Talk nerdy to me

En av de nyanställda sommar vikariena på mitt jobb är, precis som jag, en riktig nörd. Han rollspelar 3 dar i veckan och lirar magic etc. Idag gav han mig en lista över en Warhammer High Elf arme som ska vara till salu. Det är inte han som säljer, utan en kompis till honom. Och eftersom jag i nuläget inte intresserar mig av hög alver så kanske någon annan vill nappa på erbjudandet. Jag har inte sett figurerna och har inte heller fått något pris mer än; "han vill han en strunt summa för dem".

Här är i alla fall listan han gav mig. Ska försöka tyda hans kråkfötter.

32st - High Elf Archer (omålade i box)
??st - High Elf Spearmen (omålade i box)(några få) whatever that means...
50st - High Elf Archers (målade)
35st - High Elf Archers (omålade, 5 saknar baser)
35st - High Elf Spearmens (målade)
15st - High Elf Spearmens (omålade, 10 saknar baser)

1st - High Elf Mage on horse (omålad i box)
1st - High Elf Mage on foot (omålad)
1st - Teclis (grymt målad) har som sagt inte sett dem, men detta stod på listan
3st - Reapeter Bolt Throwers
1st - Tiranoc Chariot (grymt målad)
18st - Pheonix Guards (grundade)
6st - Shadow Warriors
10st - Sword Masters
7st - Silver Helms (grundade vit)
5st - Silver Helms (målade, gamla edition)
1st - Tyrion (oklar) vet inte vad detta ens betyder
1st - Imrik (saknar arm) draken eller ryttaren?

Vet som sagt inte så mycket mer än vad som står ovan. Antar att de flesta figurerna är från 6th/7th edtion men kan inte garantera nått. Så kom med skammbud eller seriösa. I don't care.



Kommentarer
Postat av: Kim

Nevermind the WH, vad har hänt med Kirby!!!! :( :( :(

2009-06-03 @ 10:09:35
Postat av: Nick

Kirby verkar ha mummsat på Kaos-guden Nurgle ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback