sHaring iS cAring

Fick en chans att plocka fram lite dvärgar och möta Edvards demon arme. Jag var inte direkt beredd på att möta den typ av arme jag faktiskt gjorde. Så det slutade med andra ord ganska illa. Mina stackars 6" vandrande små skägg-biffar hade inte en chans mot allt bus som flög runt dem i cirklar och kräktes magi och eld. Nåja, jag får väl lov att själv bygga upp en ordentlig gun-line tills nästa gång.

Det är ju snack om att köra en 2250p Fantasy Tunering med ett gäng kompisar i sommar, så det kanske blir att investera i ett par nya modeller så man slipper proxa så förbannat mycket. Finns en hel del figurer jag skulle behöva ha i min ägo, samt en hel drös man bara vill ha.

Laddade hem demot på Tales of Vesperia till 360 som jag verkligen ser fram emot. Demot i sig var inte sådär super bra, men man fick testa på strids systemet som är indentiskt med tex Tales of Symphonia som jag håller varmt. Allt med spelet ser snyggt och bra ut, och jag känner mer och mer behov att japanisera mig. Fast det skyller jag på min nya arbetskollega Andreas som varit i Japan i 2 år och bara "nyss" kommit hem. Bastard! That's my life long dream.

Trallat vidare i TF2 också. Lika bra att spela sig less på spelet nu så man inte behöver närvara allt för mycket på torsdag då patchen kommer och det bara komma springa runt Spies och Snipers. Kämpar vidare med att låsa upp mina Scout vapen.

På musik fronten har jag återvänt till bitpopen som jag slutade lyssna på efter gymnasiet. Man kan ju fråga sig varför när det finns grupper som
Slagsmålsklubben.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt, investera du ;)

men lite prox går, jag tänkte proxa Warhawk riders :D

2009-05-21 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback