Banananas

Ojojoj... jag kan inte påstå att jag gjort mycket nytta i helgen. Den bara flög förbi mig och nu är det redan måndag och jobbet väntar. Hade faktiskt planer på att gå och se nya Star Trek på bio, men dom tog jag mig aldrig till att genomföra. Därmot så såg jag och Sophie filmen Fanboys som är en såndär nördigt rolig "road trip" film som jag kan rekomendera till alla som gillar Star Wars filmerna. Inte sådär vansinigt "Step Brother" rolig film men Seth Rogan är med som två störtsköna karaktärer, dels som Trekkie fanboy och dels som en Pimp med en stor förkärlek till Star Wars.

Jag har även köpt mitt första spel på riktigt länge. Det blev Popcaps senaste spel från Steam - Plants vs Zombies. Ett ganska enkelt stratergi spel till Tower Defense. Här gäller det att försvara sin trädgård från Zombies med hjälp av sina blommor. Utöver själva solo kampanjen finns det en hel drös med extra mini-spel och pussel som man kan låsa upp allt eftersom man avancerar i spelet.

Dock så har jag äntligen, efter flera månaders uppehåll, börjat måla Warhammer igen. Kännde att jag fortfarande behövde måla något annat än blå/gula Eldars så jag sprayade ett par av mina dvärgar och började exprimentera lite med de färger som jag har kvar. För det första har jag kommit fram till att jag behöver beställa färg - då jag både är utan "hudfärg" och de fyra nyanserna av brunt alla warhammer fantasy figurerna behöver. Sen har jag inte riktigt kommit fram till om det är bättre att grunda i svart eller vitt. Sitter just nu och målar en warrior från vit grund och en från svart. Kommer posta dem senare så får ni avgöra vad som ser bättre ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback