Wolverine Spolier/Rant

Kom nyss hem från att ha sett X-Men Origins: Wolverine. Vill man ha en snabb sammanfattning om filmen kan man kolla in KG's blogg, som både ha video och en rant om det hela. Om du inte är ett fanboy av Xmen så kommer det här vara en helt okej action film, varken mer eller mindre. Men för alla som har läst någon serie tidning kan ju vara beredd att få något helt annat slängt i ansiktet.

Jag bryr mig egentligen inte så mycket att de fuckat up Wolverines story, och att Gambit inte fyller någon funktion förutom att ge filmen lite "moderna" poker referencer. Men när de totalt våldtar en av de få karaktärerna som jag faktiskt bryr mig om och har läst i stort sett allt om blir det fan nerd-rage. Jag snackar såklart om Deadpool som blivit förvandlad till nedanstående. En Baraka som teleporterar sig och skjuter laser ur ögonen (som går att parera med ett par glesa klor).

Listan går att göra hur lång som helst, men som sagt sammanfattade han det bäst.



Kommentarer
Postat av: Kubbe

IMA CHARGING MA LAZER!

2009-05-06 @ 00:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback