Free 360?

Är du sugen på en Xbox 360 är det nu läge att fynda. Efter att Microsoft stängt av väldigt många (ca: 600 000 - 1 000 000 maskiner, beroende på källan)"flashade/hackade" maskiner från online möjligheter reas de nu ut på blocket till förmånliga priser. Du kan få en helt funktionell maskin för under 2000:- som även har kvar garanti på jobbet som utförts på den. Har du ändå inte tänkt spela online eller ladda hem saker på laglig väg så varför inte?

Själv skulle jag aldrig kunna vara utan online läget då jag slösar på tok för mycket pengar på att ladda hem spel från Arcade samt extra låtar till mitt Rock Band. Jag ska även försöka bli lite bättre på att spela online så snart jag fixat fram Modern Warfare 2.


Kommentarer
Postat av: Edvard

Du har en given plats i vårt gäng när du skaffar MW2, vi spelar väl typ varenda kväll.

2009-11-14 @ 11:44:15
Postat av: Edvard

Kan säga att det inte är utan skadeglädje som jag ser hur typ hälften av de jag spelar med på Live har blivit bannade de senaste dagarna och tvingats köpa en ny 360. Där får ni, era självbelåtna flashare!

2009-11-14 @ 11:45:21
Postat av: Nick

Ja faktiskt, jag hånar dem länge och väl. Blir väl att jag köper det först närmare Jul då jag är lite rikare, men ni lär väl knappast ha slutat spelat det då :)

Postat av: Edvard

Om jag känner mig själv rätt så lär jag väl sitta och traggla med det här fram tills nästa jul, trots att jag avslutar varje kväll med konstaterandet "detta är ett skitspel, jag vet fan inte varför jag spelar det".

2009-11-15 @ 00:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback