Inverted



Jag tillhör en utdöende sort. Går fortfarande in i varenda shooter för att justera just "inverted". Det lustiga är dock att jag spelar med standard inställningar när jag spelar mina FPS till PC. Varför jag väljer att spela inverted har inte med något flygsimulatorspelande att göra, utan jag hade något gammalt Jedi Knight spel där det inte gick att ha något annat än inverted. Vilket ledde till att jag vande mig vid det och känner mig fortfarande mer bekväm med det när jag har en handkontroll i näven.

Hur är det för er? Inverted eller Standard? Skillnad på mus och handkontroll?

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Standard, alltid.

2009-11-21 @ 01:22:22
Postat av: Edvard

Inverterad = perverterad.

2009-11-21 @ 11:47:04
Postat av: Nick

fan.. jag springer runt som en foll gobbe om jag inte har inverted T_T

Postat av: Andreas

Jag kör samma som du, inverted på handkontroll och standard på vanliga, DOCK annorlunda när jag spelar City of Heroes då jag var för dum för att fatta(När jag började med spelet) att man kunde ändra det i inställningarna så där kör jag inverted fast det är för Pc

2009-11-23 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback