Modern Warfare 2



Modern Warfare 2
har nu släppts och ska tydligen har sålts i drygt 7 milijoner upplagor på en dag(!). Jag har själv ännu inte köpt det, men har blivit extremt sugen på att inhandla det istället för typ Dragonage. Just nu känner jag inte för något storslaget solo äventyr, utan jag behöver nog få avreagera mig med ett maskin gevär i bästa möjliga arab-mördar-simulator.

Jag har ingen större erfarnhet av dessa "realistiska" FPS spelen, utan själv har jag alltid haft en förkärlek till de mer fantasirika sorterna som Team Frotress 2, Gears of War och Halo. Men för att citera Edvard så "kan något med jaktscener på en snöskoter aldrig vara dåligt!"


Kommentarer
Postat av: Edvard

Jag talar inte med sådär mycket särskrivning!

2009-11-12 @ 18:13:44
Postat av: Nick

lol, fix ed


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback