Waste of time

Nu är det snart helg, och då är det dags att dra fram tärningar, vässa pennorna och framförallt vara på gott humör. Dock så kan inte Magnus närvara på fredag med sina brädspel då hans mor fyller år, utan han kan endast vara med på lördag. Nu har jag inte hunnit kolla hur det ser ut för Edvard, men vi hade tänkt fortsätta våran D&D kampanj på fredagen. Antingen styker vi rollspel från helgens program helt och hållet eller så får han hoppa in med sin Fighter.

Känns som att det kommer ett par väldigt tidskrävande spel just nu som jag väldigt gärna skulle vilja lägga ner tid på. Vi har 2st rollspel till Xbox som jag väldigt gärna vill ha - Dragonage och Borderland. Båda är spel som jag peppat på, men som jag inte införskaffat i brist på både pengar och tid. Sen har vi ju såklart Torchlight till PC. För att inte tala om alla 40K rollspel- och litteraturböcker jag vill ha.

Sen så skulle det absolut inte skada om jag kunde lägga ner lite mera tid på att teckna. Just nu har jag massvis med sketcher och kladd som ligger utspritt både hemma och på jobbet. Har ett par ideé jag vill genomföra, och det enda som står ivägen för genomförandet är jag själv. Svårt att hitta motivation när jag väl sitter vid datorn.

Nog för att vi alla vet vem tidsboven är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback