This is Halloween

Det går verkligen i vågor hur pass mycket man uppdaterar bloggen. Nu är i alla fall Alla Helgons Dag på Lördag, vilket betyder att man får äta både ärtsoppa och plättar med sylt. Att denna vackra svenska tradition har förvandlats till en kväll fylld med slampiga häxor och pumpor fyller mitt nationella hjärta med sorg. Aja, if you can't beat them, join them... right? Mats bjuder i alla fall på sällskap och tilltugg vilket jag ska försöka närva vid.

I spelvärlden firar man ju också denna högtid i olika former. I
Team Fortress 2 har de öppnat upp en särskilt bana fylld med spöken och explosiva pumpor, där man dessutom kan låsa upp ett par exklusiva hattar till sina karaktärer.

Både i WoW och WAR firas högtiden på diverse sätt. Men målet verkar ändå vara att hitta en massa flummiga masker i samband med att man försöker förnedra sin motståndare. Själv har jag bara passat på att plocka lite gratis exp i samband med att jag levlar min rogue.

Min Chaos Land Raider som jag vann på tradea för 300:- anlände idag, så nu har jag äntligen något nytt att pyssla med. Det har även kommit ut en hel del andra oöppnade saker på tradera - Rhinos, Vindicators och fler Chaos Space Marines. Jag kan ju endast hålla tummarna att något mer kan fyndas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback