Megaforces

Jag har varit rätt duktigt när det kommer till mina Chaos Space Marines. Alla är i stort sett målade. Visst återstår en del småjusteringar, samt att jag ännu inte har köpt baserna från Mircoarts. Så just nu har jag 10 målade gubbar, en Rhino och påbörjat att måla Huron. Som jag tidigare nämnt har jag inte tänkt beställla förän jag vet att det kommer en fin deal närmare jul. Och nu börjar saker och ting närma sig. Det har släppts bilder på både vad Orks får samt vanliga Space Marines. Jag kan endast gissa mig till vad lådan kommer att innehålla, men jag tror på att det i alla fall kommer vara värt och skaffa, och att jag kan börja test spela med den inom en rimlig framtid. Gäller bara att försöka hålla igång målandet någorlunda denna gång.



Inte världens bästa bilder, men man fattar på ett ungefär vad man får med. Och man kommer tjäna runt 23% på att köpa en sån här låda, om man nu kommer att använda vad man får med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback