This is just a tribute

Då kom dagen då man äntligen fick hem Brütal Legend efter mycket lång väntan. För att vara lite mer precis så kunde jag plocka upp spelet redan i onsdags. Tänkte inte göra någon form av recension av spelet, men jag hade tänkt att yttra lite av min besvikelse över spelet.

Till att börja med så var jag klar med spelet redan efter 7 timmar, och då hade jag även gjort ca 85% av alla sido uppdrag. Jag hade faktiskt förväntat mig lite mer än så. Å andra sidan så var det ju 7 timmar av awesomeness vilket få spel kan bjuda på idag.

Sen så lider siod uppdragen av Assassins Creed syndromet. Du har ca 4st att välja mellan som upprepas om och om igen. Spöa en grupp med fiender, skjut sönder fiender på avstånd och tävla med din bil. Det hela blir väldigt fort avtändande, men är samtidigt din enda källa för blood/pengar/exp.

Lyckligtvis väger ju alla positiva delar upp det hela. Så länge man är okej med att betala fullpris för 7-8 timmars underhållning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback