Waffles

Anti-shine behöver jag verkligen införskaffa inom en snar framtid. Jag provade att doppa en av mina Chaos Space Marines här om kvällen och lät den torka rätt länge. Resultatet var väl si sådär. Jag tror mest det beoror på att mina marines inte har så många detaljer att framhäva, men dessutom använder jag väldigt mörka färger till dem. Mörk rött och svart närmare bestämt.

Det går i alla fall snabbt att måla dem, vilket har alltid varit målet för mig. Har alldeles för många gånger lovat mig själv att måla klart en arme. Nu senast var det ju Eldar som började så bra, men rann ut i sanden. Tänker i alla fall inte sälja mina Eldar, utan den armen får sitta på avbytar bänken ett tag medan min CSM arme växer. Måste även slå ett slag för "foundation paints" som gjort allt mitt målande mycket lättare. En tjock färg som verkligen täcker efter bara ett lager mot svart grund färg. Thank you Jebus!

Idag ska jag ner på banken och styra om lite pengar från mina fonder så jag blir lite rikare. En hel hög av räkningar överraskade mig den här månaden och det finns en hel del man vill ha den här månaden. Bara till 360 kommer ju både Brütal Legend och Dragon Age, för att inte tala om alla figurer och tillbehör jag måste ha till 40K.


Kommentarer
Postat av: Edvard

Är rätt säker på att man kan sälja sina fonder över internet. Jag har nämligen sålt av samtliga mina fonder på det sättet, för att betala... tja, vi kan säga att det var för att betala kurslitteratur XD

2009-10-05 @ 11:21:21
Postat av: Kubbe

Foundation paints and Washes FTW!

2009-10-05 @ 11:53:28
Postat av: Nick

Suttit och pillat lite online med mina fonder, men jag har inte hittat någonstans där jag kan föra över pengar till mitt vanliga bankkonto.. dumma Swedbank

Postat av: Edvard

Säkert? Jag har också Swedbank. Man måste typ "sälja" dem först, vilket låter lite magstarkt men det är ju det man gör. Sen får man pengar som sätts in automatiskt på kontot som man väljer.

2009-10-05 @ 17:43:10
Postat av: Nick

Okej.. aja, för mig är den en lite annan process. Jag satte av misstag in min skatteåterbäring på mitt Fondkonto, men har inte "köpt" några fonder med de pengarna ännu, utan de bara ligger där och undrar varför de är bortglömda.

2009-10-06 @ 08:57:43
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback