Invasion



Det här blir helt klart nästa skit jag kommer slösa en massa pengar på, för att sedan ångra mig, sälja allt, få tillbaka peppen när en expansion kommer och göra samma sak om och om igen...

Kortfattat så är detta en klassiskt CCG spel i kombination med resurshantering á RTS. Det handlar inte bara om att punga ut en massa monster. Man måste även ha koll på sina "support", "tactic" och "quests" för att kunna vinna. Kommer finnas 4 lag till att börja med, Dwarf, Empire, Chaos och Orks men det finns redan en Skaven och en High Elf expansion på väg. Yay! Har ingen koll på när spelet blir tillgängligt i Sverige, men ni lär ju höra när jag börjar surra om det.


Kommentarer
Postat av: Krille

Holy shit, det är ju INTE ett CCG. This might be a keeper. Inga random kort, allt säljs i expansions till grundspelet. Ny blev ja syyyygen!

2009-10-02 @ 11:59:45
Postat av: Nick

Det är ju inga boosters man köper direkt, men vad jag har läst så vill man gärna ha mer än 1 grund box för att kunna göra lite variation på lekarna. Men en grundbox för 400:- kan man gott och väl köpa iaf

Postat av: Kubbe

Pax för Skaven :D

2009-10-03 @ 14:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback