Let there be rock!

Äntligen är mina föräldrar hemma och min lillasyster har åkt hem igen. Don't get me wrong, jag älskar henne.. men det finns en anledning till varför jag aldrig vill ha barn. Jag får ju inte ha mina leksaker för mig själv juh! Det har ju inte blivit direkt mycket spelande den senaste veckan. I alla fall inte i WAR, men det hoppas jag det blir en ändring på efter helgen då jag jobbat klart.


Laddade hem Splosion Man från Xbox Live i veckan och har spelat det en del. Riktigt underhållande pussel/plattforms spel för sitt billiga pris (800 MS Points). Med hjälp av explosioner ska man spränga sig från punkt A till B, gärna på så kort tid som möjligt.


Även Brütal Legend demot har jag hunnit ladda hem och spela igenom ett par gånger. Jack Black i stor form samt ett manus att döda för. Spelet i sig kanske inte bjuder på så mycket nytt rent tekniskt, striderna känndes rätt alldagliga och grafiken imponerar inte lika mycket som den charmar. Hur som helst är detta ett klart köp.

Jag har även hunnit med att spela lite andra spel som jag lagt på is. Magic the Gathering till 360 har jag passat på att lira lite mer, men har återigen blivit less då 90% spelar Alv leken och väljer att "rage-quita" så fort man spöar dem. Trist. Det har även blivit en del Blood Bowl på PC. Efter min enorma succé med mitt Chaos lag har jag börjat om på ny kula med Orcer. Ett lag som inte riktigt är lika bra men faktiskt betydligt roligare.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback